Monday, October 02, 2006

Terveisiä Jeunosta

"Parahin Moogle,
Toivottavasti sinulla on yhtä hauskaa lomalla kotiseudullasi kuin minulla on täällä. Olen iloinen, että pidit hankkimistani lahjoista - toivon vain, että perheesi tosiaan arvostaa niitä asianmukaisesti. Hankin toki mielelläni tuliaisia sukulaisillesi aina kun haluat heitä käydä tervehtimässä, mutta haluan vain huomauttaa, että 30 tuhatta giliä jousesta on suhteellisen suuri summa minulle. Olit vähällä jäädä vaille tuliaisista Jeunosta, koska taskunpohjani pilkottivat uhkaavasti!
Täällä Jeunossa on paljon hienoja nähtävyyksiä ja aivan valtavasti väkeä. Olen ihastellut laajaa puutarhaa ja vaikuttavaa kirkkoa, ylellistä palatsia ja vilkkaita kauppapaikkoja... Mutta kaiken sen lisäksi olen saanut täällä Chocoboluvan, ja palaan pian Windusrtiin chocobolla ratsastaen! Mukanani tuon myös chocobonmunan, jonka annan Windurstin chocobotallille hyvään hoitoon... Jännittävää nähdä, minkälainen poikanen siitä kuoriutuu!
Täällä menee vielä vähän aikaa, mutta paluumatka taittuukin sitten nopeasti, eli nähdään varsin pian!
Parhain terveisin
Pasifika"

No comments: